tisdag 26 juli 2011

Tisdaag ;)

vilken härlig dag idag. Först skickade Jenny och frågade om jag kommer ut å hitta på nåt skoj och de for vi och gjorde, först och främst for vi till Sale efter det for vi till Raken och "simmade" vi satt på bryggan och hade fötterna nere i vattnet och hade en fin prat stund, vi pratade om allt till och med om det där vi Norige oj fatta va tråkigt att sånt händer. Jag är ledsen för att sånt kan hända, världen är allt orättvis :'(
  Efter att vi hade suttit där en lång stund så for vi tillbaks. först for vi till Jennys sen for vi till mitt, hon lånade 2 böcker och 1 film. efter det blev jag snål på glass så vi for och köpte en till mig. sen for jag hem. Jag misn inte vad jag gjorde men när klockan blev 11 kom Joel en sväng till mitt, YEPPIEEE :D :D  det var kul att se han igen, fast det inte var länge sen jag såg han sist men ändå. Vi for ut och gå långt *host* hehe, sen rotade han igenom mina saker som vanligt.. när han for hem satte jag mig framför datorn och här sitter jag ännu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar