tisdag 19 juli 2011

19.7.2011

Idag så ringde pappa och väckte mig kl 1 eller nåt liknande? haha jag hänger inte med klockan ännu när jag steg upp såg jag att pappa hade lämnat en lapp åt mig som igår, men han hade också lagt 10€ åt mig hehh. Snäll pappa, men jag gör ju nåt för det också, just de jag damsög hela huset och imorgon ska jag klippa resten av gräsmattan coolt eller? haha. Men nu ska jag far i duschen och sen ska jag bara vänta på att Joel slutar arbetet så ska jag köra dit med moppen. Jag kör dit istället för att han ska hämta mig för att jag vill köra hem sj så att han inte behöver köra mig hela tiden det tar ju på hans bensin så. Måste ju vara lite godhjärtad ;D Nej men nu ska jag fara i duschen det var det jag igentligen skulle göra men jag tänkte lite på min blogg med ;D  <3 haahhha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar