torsdag 14 juli 2011

14.7.2011

Hej igen på er som orkar läsa allt detta som jag skriver jag skriver ju inte ändå så mkt men här kommer det en liten text till ;D orkar ni läsa så får ni men om inte så är det bara att fara vidare utan att läsa detta :)
   Igår for Mathilda och hennes mamma och pappa hem igen (det är mina kusiner från Kiruna), det var tråkigt att hon for hem för vi hade så roligt ilag. Ennu är mina andra kusiner här 5 små barn den äldsta är 5 år så då vet ni vilket stoHEJJJ det är här ;) men i morgon eller i över morgon far dom hem det ska vara skööönr ;D hehh :D
   Ojjneee vad jag saknar Joel fast jag var med honnom igår det är helt sjukt x) men så är det .. :D får kanske se honnom i morgon eller nåt :D men nu ska jag fara och göra nytta ... NYTTA ???? nej jag ska gå å slappa ;D hehh :DD hejdåå :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar