torsdag 9 juni 2011

Sverigee

hejsan på er :D ojjj nu ska jag berätta hela resan ;)

söndag: satt i en bil i typ 5 timmar sen for man på båten .. det hände inte så mkt for och sov ganska tidigt

månsdag: vaknar i båten och så är man framme vid sverige och ska hoppa av båten ... jaa.. när man kom fram till örebro sökte man stugan man ska sova i och så chilla vi tills vi kom på att vi ska fara och spela minigolf :) och ojj vilket väder vi hade :D

tisdag: vaknar och så får man veta att man har brottomt om man ska hinna med till Gustavsvik och simma. när vi hade simmat i typ 1-1½ timme så börjar det åska :o det drog iväg ganska snabbt och det blev sol igen sen efter en stund så åskar det igen -.- men vi var ju innomhus så det störde inte mig, vi simmade i 5-6 timnmar :_ hehhe och när man kmr hem och kollar på telefonen hade jag fått ett sött medelande av älskade Joel :D <3

onsdag: samma här på morgonen snabbt i duchen sen klä på sig sen äta sen snabbt in i bilen och ivög till kålmorden och kolla på djur :D på väg till djurparken så skcikade jag ett långt medelande till gulle Joel för mamma hade låvat mig att jag får skick ett medelande till honnom på måndag :') söööta mamma ;D hahah :D vi var vid djurparken hela dagen när man kommer tillbakas till stugan lagar man klart ett 500 pussel ;D

torsdag: INGENTIN dator dator tv dator dator dator tv tv tv dator .... så har dagen sett ut idag ;D haha ;D men jag har fått prata med joeel :DD <3 <3 <3


jag saknar er tär heemaa :DD <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar