måndag 20 juni 2011

20.06.2011

Idag kom jag upp ur sängen först kl 4 :o jag vet inte vad jag har haft för fel men ibland så händer det ;) det kan bero på att jag satt uppe länge och lagade ett kort till min älskade pojkvän som fyller år imr ;) han blir hela 18 år :D idag fick jag gilr:it paketet och 2 braaa-a böcker som jag ska läsa och lite annat nu behöver jag bara 1 paket till så får jag 2 paket gratis :D de e nice :) tillbakas till idag... jag har tvättat 4 hela fönster ena råkade få en spricka på sig när en fönsterlampa for för hårt mot det :o inte mitt fel ^^, sen damtorkade jag mitt rum pappa och mammas rum och Adams rum ;) duktig jag är ;D och så har jag varit och kollat på KUF match med min bror Robin och massa annat + att jag har chillat mycket idag ;) imr bär det av till Joles när han fyller år ;) han ska få .... ähh det får ni veta imr ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar